REGULAMIN WYNAJMU
1. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady rezerwacji, wynajmu i użytkowania domku.
2. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu.
3. Najemca zobowiązuje się do korzystania z domku zgodnie z jego przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz poszanowaniem mienia.
4. Właściciel ma prawo odmówić wynajmu osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
5. Obiekt znajduje się w otoczeniu natury, dlatego mogą pojawiać się owady ,pajęczaki, gryzonie, a także pszczoły, osy czy komary. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ich obecność, ponieważ jest to element naturalnego środowiska, na który nie ma wpływu.
6. Zwierzęta nie są akceptowane. W przypadku przyjazdu ze zwierzęciem właściciel ma prawo odmówić wynajmu bez zwrotu wpłaconych środków.
7. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych sytuacji losowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji.
2. Rezerwacja i płatności
1. Rezerwacja domku lub pokoju następuje po uprzednim kontakcie telefonicznym i jest wiążąca po wpłacie uzgodnionego zadatku.
2. Liczba osób przebywających w domkach i pokojach jest ograniczona do liczby ustalonej podczas rezerwacji.
3. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji.
4. Opłatę za cały okres wynajmu należy uregulować pierwszego dnia pobytu. Płatność na miejscu możliwa jest gotówką lub przelewem ekspresowym.
5. W przypadku skrócenia pobytu kwota za niewykorzystane dni nie podlega zwrotowi.
6. Jeśli Najemca potrzebuje faktury, musi zgłosić taką potrzebę najpóźniej w momencie wpłaty zadatku, podając pełne dane do faktury. W przeciwnym razie wystawienie faktury może nie być możliwe. Zadatek należy wpłacać na konto: 73 1050 1807 1000 0090 8382 4624. W tytule przelewu należy podać: termin pobytu, numer domku, imię i nazwisko, a jeśli potrzebna jest faktura – również NIP oraz pełne dane do faktury.
7. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych sytuacji losowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji.
3. Kaucja i zasady zwrotu
1. Pobierana jest kaucja w wysokości 200zł, która podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu, pod warunkiem pozostawienia domku/pokoju w nienaruszonym stanie.
2. W celu odzyskania kaucji należy spełnić następujące warunki:
* Nie stwierdzono żadnych uszkodzeń ani braków w wyposażeniu.
* Domek/pokój musi być pozostawiony w należytym stanie –wszystkie naczynia umyte, śmieci wyniesione, a wnętrze uprzątnięte.
* Pościel musi być niezabrudzona (np. plamami z jedzenia, napojów, kosmetyków, krwi itp.). W przypadku konieczności specjalistycznego czyszczenia kaucja niezostanie zwrócona.
3. W przypadku pozostawienia bałaganu lub naruszenia powyższych zasad właściciel ma prawo zatrzymać całość lub część kaucji na poczet sprzątania.
4. W przypadku stwierdzenia szkód lub braków, właściciel ma prawo potrącić z kaucji odpowiednią kwotę, a jeśli szkody przekraczają jej wartość, Najemca zobowiązany jest do ich pokrycia w pełnej wysokości.
4. Doba hotelowa
1. Doba rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
2. Istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą.
5. Zasady pobytu
1. Wynajmujący jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22:00 do7:00).
2. Na całym terenie obowiązuje zakaz puszczania głośnej muzyki, zarówno wewnątrz domku, jak i na zewnątrz.
3. Właściciel może odmówić dalszego wynajmu, bez zwrotu kosztów pobytu, osobie, która naruszyła ciszę nocną lub inne zasady regulaminu.
4. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu we wszystkich pomieszczeniach znajdujących się na terenie ośrodka oraz używania otwartego ognia (np. świec, kominków przenośnych) farelek.
5. Goście odwiedzający Najemców mogą przebywać na terenie posesji tylko za zgodą właściciela i po uiszczeniu opłaty piknikowej.
6. Najemca zobowiązuje się do dbania o domek oraz pozostawienia go wstanie niepogorszonym.
7. Użytkowanie sprzętów i urządzeń dostępnych w domku powinno odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem.
8. Wyposażenie znajdujące się wewnątrz pomieszczeń służy tylko do użytku wewnętrznego i nie powinno być wynoszone na zewnątrz
9. Zabrania się organizowania imprez i przyjęć bez zgody właściciela.
10. Opiekę nad dziećmi na całym terenie sprawują ich opiekunowie. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne wynikłe wypadki.
11. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania pokoi i domków.
12. Grillowanie i palenie ogniska dozwolone jest tylko w miejscu do tego wyznaczonym. Osoby korzystające z grilla i ogniska są zobowiązane do pozostawienia powyższych miejsc w należytym porządku.
13. Parking dla samochodów jest niestrzeżony. Udostępniamy gościom nieodpłatnie miejsca parkingowe, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, straty lub kradzieże.
6. Odpowiedzialność Najemcy
1. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w domku.
2. W przypadku zgubienia kluczy Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamków. Koszt 300zł.
3. O wszelkich usterkach powstałych w czasie pobytu wynajmujący powinien niezwłocznie poinformować właściciela.
4. Za usterki powstałe w wynajmowanym domku, pokoju lub na terenie posesji z winy wynajmującego będzie pobierana rekompensata pieniężna.
7. Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez wynajmujących będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie zobowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
8. Postanowienia końcowe
1. Właściciel ma prawo do odmowy dalszego wynajmu i natychmiastowego rozwiązania umowy bez zwrotu wpłaconych środków w przypadku naruszenia regulaminu.
2. Wszelkie spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy dla siedziby właściciela obiektu.
REGULAMIN POLA NAMIOTOWEGO
1. Pole namiotowe jest dostępne wyłącznie dla osób, które wykupiły miejsce i zarejestrowały się w recepcji.
2. Zwierzęta nie są akceptowane na terenie pola namiotowego.
3. Namioty oraz inne rzeczy obozowe muszą być ustawione na wyznaczonej powierzchni i w sposób, który nie utrudnia poruszania się innych gości.
4. Zakazuje się palenia ognisk poza wyznaczonymi miejscami oraz grillowania w miejscach nieprzeznaczonych do tego celu.
5. Wspólne sanitariaty (toalety, prysznice) są dostępne dla wszystkich gości pola namiotowego.
6. Sprzątanie sanitariatów odbywa się tylko w godzinach między8:00–9:00 oraz 15:00–16:00. W tych godzinach może wystąpić chwilowe utrudnienie w dostępie do sanitariatów. Prosimy o wyrozumiałość.
7. Goście są zobowiązani do utrzymywania porządku w sanitariatach i na terenie pola namiotowego. Po skorzystaniu z urządzeń sanitarnych należy pozostawić je w należytym stanie – posprzątać po sobie (np. wyrzucić śmieci, wytrzeć umywalki itp.).
8. Śmieci należy wyrzucać do wyznaczonych pojemników. Prosimy o nieporzucanie odpadów na terenie pola namiotowego ani w okolicy sanitariatów.
9. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia sanitariatów przez gościa, właściciel ma prawo nałożyć opłatę porządkową w wysokości 50 zł za doprowadzenie pomieszczenia do porządku.
10. Goście są zobowiązani do przestrzegania ciszy nocnej od godziny22:00 do 7:00, aby nie zakłócać wypoczynku innych osób.
11. Wszelkie urządzenia elektroniczne (np. odtwarzacze muzyki, głośniki)powinny być używane w sposób, który nie zakłóca ciszy nocnej ani spokoju innych osób na terenie pola namiotowego.
12. Goście mają obowiązek przestrzegać zasad dobrego sąsiedztwa –prosimy o szanowanie prywatności innych osób i ich przestrzeni.
13. Zabrania się wchodzenia na teren pola namiotowego osobom niezameldowanym.
14. Opiekunowie dzieci są odpowiedzialni za bezpieczeństwo dzieci na terenie pola namiotowego i w sanitariatach.
15. Właściciel pola namiotowego nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia, uszkodzenie sprzętu ani wypadki, które mogą wystąpić na terenie obiektu.
16. W przypadku naruszenia regulaminu, właściciel pola namiotowego ma prawo do rozwiązania umowy najmu bez zwrotu kosztów pobytu.
REGULAMIN WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU WODNEGO
1. Wypożyczalnia czynna jest od godziny 8 do 20
2. Sprzęt wodny jest dostępny do wypożyczenia wyłącznie dla osób pełnoletnich lub dzieci pod nadzorem osoby dorosłej
3. Sprzęt wodny (kajaki, rowery wodne, łodzie, deski SUP) może być wypożyczony tylko po okazaniu dokumentu tożsamości oraz podpisaniu formularza wypożyczenia.
4. Opieka nad dziećmi korzystającymi ze sprzętu wodnego spoczywa na ich opiekunach. Dzieci poniżej 12. roku życia muszą korzystać ze sprzętu wodnego pod opieką osoby dorosłej.
5. Wszystkie osoby korzystające ze sprzętu wodnego zobowiązane są do założenia kamizelki ratunkowej zapewnionej przez wypożyczalnię, bez względu na umiejętności pływackie.
6. W kamizelkach ratunkowych nie wolno skakać do wody ani pływać. Kamizelki muszą być zwrócone w stanie suchym i nienaruszonym. W przypadku oddania kamizelki w stanie mokrym lub uszkodzonym , naliczona zostanie opłata w wysokości 50zł za każdą kamizelkę.
7. Wypożyczenie sprzętu wodnego odbywa się na określony czas –przekroczenie czasu wypożyczenia wiąże się z dodatkowymi opłatami, zgodnie z cennikiem.
8. Wynajmujący sprzęt wodny zobowiązuje się do użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem i przestrzegania przepisów bezpieczeństwa wodnego.
9. Zakazuje się używania sprzętu wodnego pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających.
10. Sprzęt wodny może być używany wyłącznie w wyznaczonych miejscach, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi na danym akwenie.
11. Nie wolno skakać ze sprzętu wodnego ani nie wolno go zanieczyszczać.
12. W przypadku uszkodzenia sprzętu (np. wywrotki, uszkodzenie konstrukcji, zarysowania) najemca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy lub zakupu nowego sprzętu.
13. Wypożyczający sprzęt wodny jest zobowiązany do zwrócenia go w stanienie naruszonym oraz do przestrzegania godzin zwrotu, określonych w umowie wypożyczenia.
14. Właściciel wypożyczalni nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, urazy ani utratę mienia, które mogą wystąpić podczas korzystania ze sprzętu wodnego.
15. Zakaz korzystania z wypożyczonego sprzętu poza godzinami otwarcia wypożyczalni.
16. Sprzęt wodny może być wypożyczony na wyłącznie na własną odpowiedzialność użytkownika.
17. W przypadku złamania regulaminu, właściciel wypożyczalni ma prawo do natychmiastowego odebrania sprzętu bez zwrotu opłaty.
REGULAMIN PLACU ZABAW
1. Plac zabaw jest przeznaczony dla dzieci do 10. roku życia, jednak wszystkie dzieci poniżej 10. roku życia muszą przebywać na nim pod nadzorem dorosłych opiekunów.
2. Opieka nad dziećmi przebywającymi na placu zabaw spoczywa na ich opiekunach. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki lub kontuzje wynikłe z nieodpowiedniego nadzoru.
3. Dzieci mogą korzystać z urządzeń tylko pod nadzorem osoby dorosłej.
4. Zakazuje się wchodzenia na daszki, zjeżdżalnie oraz inne elementy konstrukcyjne, które nie są przeznaczone do wspinaczki.
5. Zakazane jest wchodzenie na zjeżdżalnie od strony, która nie jest do tego przeznaczona – należy zjeżdżać wyłącznie w kierunku zjazdu.
6. Zakaz wnoszenia jedzenia i napojów na plac zabaw, aby uniknąć niebezpieczeństwa poślizgnięć, zabrudzeń i innych wypadków.
7. Nie pozwala się na niszczenie sprzętu – wszelkie uszkodzenia urządzeń powinny być niezwłocznie zgłoszone do właściciela.
8. Plac zabaw należy opuszczać w godzinach ciszy nocnej, tj. od 22:00 do7:00.
9. Korzystanie z placu zabaw odbywa się na własną odpowiedzialność opiekunów.
10. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia, uszkodzenia ani inne incydenty, które mogą wystąpić na placu zabaw.
11. W przypadku jakichkolwiek awarii lub uszkodzeń sprzętu placu zabaw, prosimy o niezwłoczne poinformowanie właściciela obiektu.
REGULAMIN BILARDU
1. Stół bilardowy jest dostępny dla gości w godzinach 10:00 – 20:00.
2. Bilard jest dostępny tylko dla osób pełnoletnich lub pod nadzorem dorosłych.
3. Zniszczenie sprzętu (np. kijów, bil, stołu) wiąże się z obowiązkiem pokrycia kosztów naprawy lub zakupu nowego sprzętu przez wynajmującego.
4. Po zakończeniu gry goście są zobowiązani do zwrócenia kompletu kijów i bil oraz pozostawienia miejsca w należytym porządku.
5. Zakaz wnoszenia jedzenia i napojów na stół bilardowy.
6. W przypadku uszkodzenia lub zagubienia jakiegokolwiek elementu wyposażenia bilarda, wynajmujący zostanie obciążony kosztami jego naprawy lub zakupu.
7. Korzystanie z bilardu jest odpłatne, wymaga uprzedniego zgłoszenia chęci korzystania u właściciela obiektu.